margin-right
Расстояние между строками

"Юридическая компания "Антарес" ® (г. Днепропетровск)
тел.: +3 8(068) 407-27-36, +3 8(093) 375-56-75, (056) 371-15-92, skype: pavel.homyak
Директор Хомяк Павел Юрьевич


Отступ первой строки Статья подготовлена в поисковой системе "Прецедент" ® по адресу www.precedent.ua
Группа "Прецедент" ® в Facebook по адресу www.facebook.com/groups/precedent.ua

Относительно правовой позиции ВАСУ касательно транспортного налога в размере 25000 гривен за 2015 год .
(станом на 11.02.2017 року)

Статья в Facebook.

10 нових рішень ВАСУ, які опубліковані 09.02.17 в ЄДРСР та системі «Прецедент» ® www.precedent.ua, щодо нарахування ТРАНСПОРТНОГО ПОДАТКУ (або МІСЦЕВОГО ПОДАТКУ) за 2015 рік в розмірі 25000 грн не раніше 2016 року.

суддя:Вербицька О.В.Судді: Маринчак Н.Є. Цвіркун Ю.І:

Ухвала ВАСУ від 31.01.2017 року по справі № 820/2925/16 (№ в ЄДРСР 64564439);

Ухвала ВАСУ від 31.01.2017 року по справі № 826/3887/16 (№ в ЄДРСР 64564214);

Ухвала ВАСУ від 31.01.2017 року по справі № 803/509/16 (№ в ЄДРСР 64564186);

Ухвала ВАСУ від 31.01.2017 року по справі № 820/3961/16 (№ в ЄДРСР 64564165);

Ухвала ВАСУ від 31.01.2017 року по справі № 815/1794/16 (№ в ЄДРСР 64564174);

Ухвала ВАСУ від 31.01.2017 року по справі № 816/975/16 (№ в ЄДРСР 64564223);

Ухвала ВАСУ від 31.01.2017 року по справі № 804/1881/16 (№ в ЄДРСР 64564207);

Ухвала ВАСУ від 31.01.2017 року по справі № 804/1805/16 (№ в ЄДРСР 64564225);

Ухвала ВАСУ від 31.01.2017 року по справі № 815/5458/15 (№ в ЄДРСР 64564449);

Ухвала ВАСУ від 20.12.2016 року по справі № 826/26008/15 (№ в ЄДРСРУ 63653983).

При этом, ранее «ВАСУ обосновал возможность начисления транспортного налога за 2015 год в размере 25000 грн и установил приоритет норм НК над решением органа местного самоуправления.»

Так, 10.11.16 опубликована Постанова ВАСУ від 28.09.2016 року по справі № 826/18692/15 (№ в ЄДРСРУ 62528464, (судьи Усенко Є.А., суддів: Борисенко І.В., Веденяпіна О.А).

ВАСУ пришел к выводу:

«При вирішенні питання про співвідношення цих норм в правовому регулюванні місцевих податків, які є обов'язковими згідно з ПК, норма підпункту 12.3.5 є спеціальною. У зв'язку з цим транспортний податок, як обов'язковий місцевий податок, підлягає сплаті, виходячи з норм ст. 267 ПК, ПОЧИНАЮЧИ З 1 СІЧНЯ 2015 РОКУ, БЕЗВІДНОСНО до прийняття місцевою радою рішення щодо цього податку в порядку, встановленому підпунктом 12.3.4 пункту 12.3.4 ст. 12 ПК."

В тоже время, ранее ВАСУ принимал противоположные позиции по этому вопросу.

Постанова ВАСУ від 30.08.2016 року по справі № 826/22028/15 (№ в ЄДРСРУ 60223298) (судді Голубєвої Г.К., Сіроша М.В., Юрченко В.П)

"За наведених обставин та особливостей правового регулювання, колегія суддів дійшла висновку, що застосування контролюючим органом положень статті 267 ПК України з метою оподаткування транспортним податком не може мати місце у 2015 році."

Ухвала ВАСУ від 16.08.2016 року по справі № 808/8815/15 (№ в ЄДРСРУ 60758739) (судді В.П.Юрченко, І.О.Бухтіярова, І.В.Приходьк)

"Податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року. Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції дійшов висновку, що, оскільки рішення сесії Запорізької міської ради №8-2015-01-15 від 15 січня 2015 року «Про встановлення податку на майно (в частині транспортного податку)» оприлюднене 28 січня 2015 року, то застосування контролюючим органом його положень з метою оподаткування може мати місце не раніше наступного бюджетного періоду, тобто не раніше 2016 року." Постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 17.12.2015. залишино в силі

Ухвала ВАСУ від 22.09.2016 року по справі № 825/2451/15-а (№ в ЄДРСРУ 61688320) (Судді: І.Я. Олендер, О.А. Веденяпін, Є.А. Усенко) "Визначальним для правильного вирішення спору даного спору є встановлення наявності чи відсутності рішення органу місцевого самоврядування щодо встановлення транспортного податку у 2015 році на відповідній території. Матеріали справи не містять та відповідачем не надано належних і допустимих доказів, що підтверджують визначення податковим органом позивачу грошового зобов'язання на підставі пп. 12.3.5 п. 12.3 ст. 12 ПК України у зв'язку з відсутністю рішення сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаних територіальних громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад. "Виходячи із системного аналізу вищевказаних норм матеріального права, суд касаційної інстанції приходить до висновку, що судам попередніх інстанцій не досліджено процедуру винесення оскаржуваного податкового повідомлення рішення, оскільки не з'ясовано питання щодо наявності чи відсутності рішення органу місцевого самоврядування щодо встановлення транспортного податку у 2015 році, у разі наявності такого - його зміст, час запровадження такого."

Статья в Facebook.

Запрос в систему "Прецедент" ® по адресу www.precedent.ua такой: "62528464" OR "60223298" OR "61688320" OR "60758739"



www.precedent.ua
www.facebook.com/groups/precedent.ua